Firma w internecie



Nasz blog prowadzimy w czterech kategoriach – tematykach  ( ich nazwy widzisz po prawej stronie na niebieskich paskach).
Tematyka / kategorie –  są oczywiście z sobą powiązane – w końcu to blog firmowy dotyczący branży turystycznej.

“Firma w internecie” – tu dzielimy się naszą wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniami związanymi z naszą batalią , by “zaistnieć”
w internecie. Jak sprzedawać “ze strony” nasze usługi, jakich narzędzi informatycznych używamy, jakie narzędzia lub procedury sami stworzyliśmy, by pracować efektywniej, … itp.

Jeżeli interesują Cię tematy tu poruszane – wypełnij poniższy formularz.
Będziemy Cię informować o pojawiających się tu nowościach.


Do ilu potencjalnych klientów możesz dotrzeć
reklamując swój biznes w internecie?

Sprzedaż online

Kiedyś musiał wystarczyć napis na płocie i ogłoszenie w prasie. Współcześnie to internet jest płotem, a przeglądarki – “treścią ogłoszenia”. Niemniej, chodzi o to samo. Pozyskać jak największą liczbę klientów, którzy skorzystają z Twojej usługi/produktu. Jakkolwiek obowiązują te same zasady, (dotrzeć z reklamą do maksymalnej liczby osób, w możliwie krótkim czasie), to metody informowania i pozyskiwania klientów w większości branż uległy diametralnej zmianie. To internet stał się platformą pozyskiwania klientów, a wiedza i narzędzia informatyczne stały się podstawą sukcesu biznesu w bardzo wielu branżach. Jednak błędne jest przekonanie, że posiadanie strony internetowej i umieszczenie reklamy w googlach jest wystarczające, by oferowana przez Ciebie usługa/produkt znalazła nabywców. To zaledwie podstawa do dalszych działań.   … no i świetnie. Tylko od czego rozpocząć “działalność w internecie?”. Co, w jakiej kolejności i w jaki sposób wykonać, by móc zaprezentować swoje usługi jak największej liczbie osób?

Brak możliwości komentowania.